SergeStesen hidraulik platform angkat hidraulikKeperluan untuk persekitaran kerja

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-09 17:16:06

Apa kesalahan umum platform s penangkapan hidraulik? Siliner minyak platform penangkapan hidraulik telah rosak teruk, dan kerosakan tidak sama pada cincin penyegelan dalam atau halangan di dalam boleh dengan mudah menyebabkan tekanan yang tidak sama, yang menyebabkan ketinggian penangkapan tidak sama silinder minyak. Disarankan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada silinder minyak normal.

Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Serge.Tekanan platform angkat sangat penting. Bila angkat barang, tekanan platform angkat akan menguji berat barang. Jika ia dimuatkan berlebihan, platform angkat umum akan meminta, yang berkhidmat sebagai perlindungan. Oleh itu, platform angkat sekarang disediakan dengan ukur tekanan. Mesin hidraulik sepatutnya mengingatkan semua orang untuk memperhatikan titik-titik berikut: tindakan pencegahan untuk menggunakan platform angkat kecil berdasarkan tekanan. Kapasiti pembawa muatan mereka sangat lemah dan saiz mereka sangat kecil. Apabila menggunakan platform angkat, perlu memperhatikan penggunaannya. Jika dimuatkan terlalu banyak, ia akan menyebabkan kerosakan struktur pada platform angkat. Kami telah menyebutkan ini banyak kali sebelum menggunakannya.

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan

.Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

Apa kesalahan umum platform s penangkapan hidraulik? Siliner minyak platform penangkapan hidraulik telah rosak teruk, dan kerosakan tidak sama pada cincin penyegelan dalam atau halangan di dalam boleh dengan mudah menyebabkan tekanan yang tidak sama, yang menyebabkan ketinggian penangkapan tidak sama silinder minyak. Disarankan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada silinder minyak normal.

Fungsi jenis apa yang boleh dicapai dengan memasang lif? Sebelum pemasangan, sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, dan periksa secara ketat sama ada dimensi setiap bahagian yang tersambung dengan motor dan lif sepadan. Ini adalah dimensi dan toleransi muatan bos pemasangan, shaft input, dan groove lif motor.


SergeStesen hidraulik platform angkat hidraulikKeperluan untuk persekitaran kerja



Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

Penjagaan dan pemeriksaan betul gulung, selatan, dan perlindungan platform angkat hidraulik; Pin silinder dan

4: Pembuangan rust pneumatik atau elektrik skala kecil berdasarkan prinsip menggunakan pemampatan udara untuk menghasilkan segitian atau kesan elektromagnetik untuk mencurahkan dan membuang rust di permukaan lif spiral. Ia boleh digunakan untuk tongkat tekanan instrumen tepat atau untuk syarikat yang memerlukan operasi mikro lif spiral.

index.Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.

Pastikan bekalan kuasa yang hebat di lokasi pemasangan pasang kotak distribusi terpisah, dan tombol kebocoran elektrik mesti memenuhi keperluan untuk lif pembinaan bila menggunakan kotak distribusi. Jika lif pembinaan yang dipasang adalah frekuensi pembolehubah, tombol kebocoran mesti sepadan dengan penukar frekuensi bila memilihnya.

Apabila memasang, nyahpasang dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.


SergeStesen hidraulik platform angkat hidraulikKeperluan untuk persekitaran kerja



Jika valv hidraulik rosak, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara,SergePlatform angkat automatik hidraulik, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

recommend.Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran,SergePlatform penangkapan hidraulik tidak boleh ditangkap, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Sumber tenaga menyebabkan motor terlalu panas dan menyebabkan kerosakan. Kami adalah sebuah perusahaan produk penghasilan khusus yang melibatkan penyelidikan dan pembangunan, serta perkhidmatan.

Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal,SergeLift hidraulik automatik, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Serge.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Kestabilan tinggi angkat boleh memenuhi angkat lembut barang-barang tonnage besar. Tahap penangkapan hidraulik dilengkapi dengan lampiran anti dan sistem hidraulik perlindungan berlebihan untuk memastikan operasi.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.