SergePlatform mengangkat hidraulik langsung atasPelbagai pilihan pelbagai bahan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-06 14:45:45

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Lift muatan hidraulik,SergePlatform angkat elektrik hidraulik, terutamanya direka untuk membawa barang, perlu menghentikannya pada masa yang tepat dilengkapi dengan pod bentuk kotak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Ia mempunyai kereta angkat yang berjalan antara sekurang-kurangnya dua trek panduan tegak menegak. Mari kita lihat tip penyelenggaran sehari-hari: tip penyelenggaran sehari-hari lif hidraulik. lif hidraulik yang baru dipasang seharusnya mempunyai masa jaminan pembuat (biasanya 1-2 tahun).

Serge.Lift bimbit

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

.Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor lif hidraulik, hapuskan kesalahan, dan teruskan berjalan. Penurunan motor sepatutnya dalam keadaan baik.

Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan, editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.

Selain itu, apabila menambah minyak hidraulik, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik, kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan, tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.


SergePlatform mengangkat hidraulik langsung atasPelbagai pilihan pelbagai bahan



Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.

Platform angkat patut ditempatkan dalam kedudukan penutup dan tindakan anti slip sepadan patut diambil; Buang kotak gerak peralatan, buang kotak minyak paksi, dan keluarkan peralatan penghisap dan penghisap minyak yang lebih rendah; Pemacu ujian perlahan dan periksa jika permukaan sekitar diameter paksi rosak parah; Jika kerosakan itu berat dan tungsten dipenuhi, ia harus dipilih dengan lembut dengan batu minyak; Di bawah motor elektrik, letakkan tidur di tepi lubang di sisi dalaman kereta besi, guna jaket untuk menarik motor elektrik secara biasa dan buang jubin atas; Bagaimana untuk menyelesaikan kerosakan peralatan penting di platform angkat? Periksa status pads bearing dan penyisip minyak, menyelidiki penyebab kerosakan, menggantikan pads bearing, dan bersihkan kotak minyak bearing; Selepas mengumpulkan semua komponen, pasang peranti penghisap minyak baru pada kotak minyak paksi dan bersihkan minyak paksi; Minyak perlengkapan kotak perlengkapan mesti dinyatakan; Pembakaran perlindungan kotak paksi adalah kejadian biasa, iaitu pembakaran perlindungan luar. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan kotak paksi dan roda ditetapkan untuk ditetapkan bersama-sama, mempengaruhi operasi peralatan.

Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Industry management.Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Bagaimana untuk mencapai pemasangan yang betul bagi rawatan anti-korrosion untuk lapisan cat lif? Fungsi pergerakan kereta api panduan linear adalah untuk menyokong dan pandu komponen bergerak untuk melakukan pergerakan linear bertindak ke arah yang diberi. Kereta panduan linear sendiri tidak mempunyai peranti pemacu kuasa. Fungsi kereta panduan linear adalah untuk pandu peralatan untuk bergerak balik dan ke depan dalam julat linear tetap, serta untuk membawa peralatan. Gerakan pelayar pada kereta panduan memerlukan peralatan panduan tambahan. Banyak kali, kereta panduan digunakan bersama aksesori skru bola, ia juga boleh digunakan bersama peralatan panduan lain.

Menangkat dan menurunkan


SergePlatform mengangkat hidraulik langsung atasPelbagai pilihan pelbagai bahan



Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif

Where can I find it?.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Dengan pembangunan sains sosial dan teknologi, alif alif aluminum digunakan semakin luas. Mesin angkat hidraulik adalah indispensable untuk bangunan, jurutera awam dan kehidupan harian rakyat. Banyak perniagaan mengambil peluang ini untuk melabur dalam pembangunan kilang. Syarikat angkat mesin berdiri di bandar industri utama seperti tembakan bambu selepas hujan. Namun,SergeSemi automatic hydraulic lifting platform, industri mesin angkat masih panas dan bekalan melebihi permintaan. Dari sisi, kita boleh melihatnya, Sekarang, pembangunan cepat masyarakat telah mendorong pembangunan seluruh industri dan keperluan orang, bagaimanapun, bagaimana untuk memilih mesin angkat yang baik telah menjadi topik yang penting hari ini.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk, puluhan juta produk untuk anda memilih dari, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat

Serge.Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan,SergeStesen hidraulik platform angkat hidraulik, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, kumpulan kawalan kelajuan motor, dll. Editor berikut akan memperkenalkan kepada anda empat sebab untuk kelajuan perlahan dan kaedah mediasi.

Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan, yang memerlukan pengguna untuk melakukan pemeliharaan musim panas dan pemeliharaan di lif. Di bawah, editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.