JiexiuPlatform penangkapan hidraulik 1 tonBetapa kuatnya

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-24 15:38:00

Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

Jiexiu.Mekanisme seret rosak. Apabila mesin diseret gagal berfungsi, menjadi tidak lengkap atau terperangkap, ia akan melebihi muatan motor dan menyebabkan pemanasan lebar angin motor.

Pertahanan dan pertahanan.

.Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar,JiexiuPlatform penangkapan hidraulik automatik,JiexiuFixed lifting hydraulic platform, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, elektrik, dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan, pemeliharaan, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar,JiexiuPlatform penangkapan hidraulik automatik, elektrik, cahaya jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan perlombaan besar.


JiexiuPlatform penangkapan hidraulik 1 tonBetapa kuatnya



Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Motor adalah bahagian utama platform angkat hidraulik, dan mempertahankan motor tidak diragukan dengan mempertahankan separuh jangka hidup platform angkat hidraulik. jadi bagaimana untuk mempertahankan motor platform angkat hidraulik dengan betul? Hari ini, editor akan berkongsi dengan pengguna!

Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

Excellent service.Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki, dan ia kecil dan tidak mempengaruhi laluan kenderaan dan pejalan kaki.

Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai


JiexiuPlatform penangkapan hidraulik 1 tonBetapa kuatnya



Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

OK or not?.Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Tujuan lif tahap: tahap teleskopik menerima sistem panduan yang berkesan, yang mengurangkan jarak antara tahap teleskopik dan tahap tetap semasa proses terjemahan, memastikan operasi lancar, dan terus-menerus mengubah kelajuan. Peranti sinkronik mengadopsi kelajuan rendah dan pemacu momentum besar, menjadikan tahap selari, bebas, dan boleh ditarik semula semasa proses pengeluaran, dan boleh secara automatik mencapai aras. Tersesuai untuk tempat kebudayaan dan hiburan seperti dewan filem, dewan berbilang fungsi, studio, tempat sukan budaya, hotel, dan sebagainya.

Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Jiexiu.Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Biasanya syarikat, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, ia mempunyai tingkat tertentu popularitas, persahabatan