Salt LakePlatform angkat platform hidraulikGunakan panduan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-06 15:28:41

Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.

Pertahanan dan pertahanan.

Salt Lake.Penapisan bahan bakar biasa diperlukan untuk menyimpan lif: Semasa penggunaan lif, disebabkan muatan besar, dan tidak boleh secara paksa beroperasi terutama rantai lif dan pin shaft lif. Ia diperlukan untuk memastikan jumlah minyak yang sesuai ditambah sebelum setiap penggunaan untuk memastikan fleksibiliti dan tidak mengganggu semasa operasi. Jika lif sedang berfungsi dan sekali-kali muncul; Squeak dan Squeak&#quo; Bunyi pecahan boleh ditentukan pada dasarnya kerana kekurangan minyak di lif. Ia diperlukan untuk segera berhenti bekerja dan menyelidiki penyebab, yang mudah menyebabkan bahaya tersembunyi yang tidak terduga. Ringkasan: Penapisan bahan bakar biasa tidak dibenarkan bila menyimpan lif.

Sekarang and a memahami cara menggunakan lif hidraulik, ia menyediakan kami persekitaran kerja yang selamat untuk operator kami, dan meningkatkan efisiensi dan kualiti kerja penurunan.

.Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Kabel lif bermain peran penting dalam lif, tetapi anda tahu bagaimana untuk memilih kabel yang baik? Di bawah, editor akan singkatkan bagaimana untuk memilih kabel lif yang baik untuk semua orang.

Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!


Salt LakePlatform angkat platform hidraulikGunakan panduan



Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Bagaimana untuk menjaga lif dengan betul dan terus menggantikan minyak hidraulik lif: minyak hidraulik yang digunakan dalam lif dibahagi menjadi musim sejuk dan musim panas, yang merupakan sesuatu yang banyak pelanggan lif tidak memberi banyak perhatian. Biasanya minyak hidraulik digunakan secara tidak jelas untuk masa yang lama, dan ia hanya ditemui apabila ia menyebabkan operasi abnormal silinder hidraulik lif.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan tidak sengaja.


Salt LakePlatform angkat platform hidraulikGunakan panduan



Sekarang kita mempunyai permintaan yang meningkat untuk lif kargo biar saya perkenalkan kerja penyelamatan lif kargo kereta api kepada anda. Apabila kita menggunakan lif keretapi panduan dalam kehidupan harian kita, kita perlu periksa, menyimpan dan menyimpannya secara terus menerus. Ini tidak hanya memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif keretapi panduan, tetapi juga membuatnya lebih kuat bila bekerja! Contohnya, bahagian transmisi sepatutnya mempunyai minyak yang cukup, dan bahagian yang rentan mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara peribadi. Bolt mekanik, terutama bahagian yang sering bergetar, seperti bearing slewing dan lifting arm connecting bolt mesti diperiksa untuk melepaskan. Jika ada kelepaskan, ia mesti ketat atau diganti segera. Di bawah ini terdapat perkenalan kepada 8 langkah penyelamatan: kerja penyelamatan penting untuk lif kereta api. Peribadi periksa tekanan ban dan keadaan membawa lif kereta api untuk memastikan mereka dalam keadaan baik; Peribadi periksa sama ada struktur kurungan dan panel dalam keadaan baik, sekali sebulan; Bahagian yang terluka mesti diperiksa, diselesaikan,Salt LakePlatform angkat hidraulik Platform angkat, atau diganti secara terus menerus. Bahagian yang sering bergetar,Salt LakePlatform angkat bimbit hidraulik elektrik, seperti bolt dan perlindungan pembunuhan, mesti diperiksa untuk keseluruhan. Jika ada keseluruhan, ia mesti ketat atau diganti segera.

Executive standard.Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.

Motor adalah bahagian utama platform angkat hidraulik, dan mempertahankan motor tidak diragukan dengan mempertahankan separuh jangka hidup platform angkat hidraulik. jadi bagaimana untuk mempertahankan motor platform angkat hidraulik dengan betul? Hari ini, editor akan berkongsi dengan pengguna!

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.

Salt Lake.2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.

Pipa hidraulik mungkin terganggu. Pipa hidraulik juga merupakan kunci yang sangat penting, memeriksa sama ada pipa hidraulik licin. Fokus pada memeriksa sama ada terdapat tanda-tanda kongesti atau jamming dalam pelbagai valv hidraulik, termasuk valv berhenti satu arah, valv arah elektromagnetik, valv overflow, dll. Jika ada masalah, valv hidraulik patut dibersihkan atau digantikan secara tepat waktu, kerana minyak hidraulik mungkin berubah atau mengandungi kemudahan. Selepas minyak hidraulik digunakan secara kekal, mungkin ada kemudahan atau kerosakan dalam minyak hidraulik. Ambil sampel untuk pemeriksaan untuk melihat jika ia mengandungi partikel cair, perubahan warna, atau bau. Jika perlu, gantikan minyak hidraulik.

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif,Salt LakeJiyang hydraulic lifting platform, menyesuaikan cincin sistem PCS untuk menyesuaikan lubang sisinya dengan lubang bumbung debu, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, buang kekunci seluar motor.