ErdPlatform angkat hidraulik HubeiBetapa besarnya pasaran

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-06 17:59:09

Bagaimana untuk mencapai pemasangan yang betul bagi rawatan anti-korrosion untuk lapisan cat lif? Fungsi pergerakan kereta api panduan linear adalah untuk menyokong dan pandu komponen bergerak untuk melakukan pergerakan linear bertindak ke arah yang diberi. Kereta panduan linear sendiri tidak mempunyai peranti pemacu kuasa. Fungsi kereta panduan linear adalah untuk pandu peralatan untuk bergerak balik dan ke depan dalam julat linear tetap, serta untuk membawa peralatan. Gerakan pelayar pada kereta panduan memerlukan peralatan panduan tambahan. Banyak kali, kereta panduan digunakan bersama aksesori skru bola, dan tentu saja, ia juga boleh digunakan bersama peralatan panduan lain.

Lift lengan melipat kebanyakan dipandu oleh cara hidraulik, dan sumber kuasa bagi sistem hidraulik adalah minyak hidraulik. Hanya apabila kuantiti minyak hidraulik cukup dan kualiti minyak adalah tinggi, boleh lif lengan melipat menyediakan output momen yang lebih besar, dengan itu meningkatkan efisiensi kerja. Bagaimana kita boleh menentukan sama ada kuantiti minyak hidraulik yang baru ditambah cukup? Berapa piawai kuantiti minyak hidraulik?

Erd.Perhatian: Periksa semua saluran paip hidraulik dan gabungan lif kargo yang mengangkat hidraulik. Saluran paip tidak boleh rosak, dan gabungan tidak boleh terlepas. Semua gabungan mesti ketat.

Pada masa ini,ErdPlatform angkat bergerak hidraulik, peran yang luar biasa lif liga aluminum terlalu luas. lif liga aluminum Cina telah memasuki dan mengeksport ke luar negeri, penggunaan luas, dan kuasa kerja, masa, dan kos yang jauh diperbaiki, mereka sesuai dengan penggunaan orang modern.

.Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku,ErdPlatform mengangkat kawalan hidraulik, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Pertanyaan bagaimana untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan platforma angkat hidraulik akan dibahas secara singkat di sini. Banyak orang mungkin tidak biasa dengan jenis peralatan ini, terutama orang yang tidak tahu kilang mana yang menghasilkan peralatan tersebut. Ia dicadangkan rakan-rakan boleh mencari secara online kerana banyak syarikat yang menjual dan menghasilkan peralatan jenis ini kini mempunyai laman web rasmi mereka sendiri, Terdapat perkenalan yang lebih terperinci tentang penyelenggaran dan menjaga pengetahuan online, dan cat lif bukan sahaja lapisan yang indah; Pakaian&#quo;, Ia juga lapisan perlindungan utama. Lukisan boleh mengisolasi udara, menghindari hubungan langsung antara besi dan udara, terdapat beberapa pengetahuan umum yang and a tidak sedar. Seterusnya biar saya meminta kami untuk menjelaskan tip untuk pengubatan anti kerosakan lapisan cat saluran angkat: pilih tanda yang boleh dipercayai untuk cat lif, dan tidak serakah. Kami tidak boleh meminta kualiti, Chenhong Lipang, dan yang lain adalah tanda yang boleh dipercayai; Laksanakan cat anti rust langsung selepas tembakan kencing. Sesuai untuk minyak mineral umum dan cairan hidraulik, tidak sesuai untuk cairan hidraulik air. Kerana tidak diharamkan oleh keadaan mengendalikan lif, lif besar sering memilih kaedah pemilihan dan fosfat asid ini. Tersesuai untuk semua media, tetapi diharamkan oleh pemicuan asid dan tangki fosfat, lif tidak boleh terlalu besar; Ledakan pasir dan menyemprot plastik. Sesuai untuk semua lif media, tetapi diharamkan oleh peralatan kering, saluran angkat tidak boleh terlalu besar;


ErdPlatform angkat hidraulik HubeiBetapa besarnya pasaran



Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual, dibahagi menjadi setengah bulan penyelenggaran, penyelenggaran bulan dan penyelenggaran tahunan. Kandungan setiap jenis penyelenggaran berbeza, tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci, dengan rekod terperinci dan tandatangan dari kedua-dua pihak.

Lantai semasa adalah semua

Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

Product line.Semak valv satu arah dalam kumpulan valv untuk menurunkan secara alami platform angkat. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah.

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu,ErdPlatform operasi angkat hidraulik tetap, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.


ErdPlatform angkat hidraulik HubeiBetapa besarnya pasaran



Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.

Administration.Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik, dan apabila air dicampur di stesen hidraulik, kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, vaporisasi air, dan fenomena lain yang boleh menyebabkan kesan negatif atau hasil untuk lif hidraulik. Oleh itu, perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.

Pangkalan plat penyesuaian terbuka membuatnya lebih selesa untuk membersihkan sampah.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.

Erd.Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Kerja ketinggian tinggi sekarang juga sangat umum, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif, dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun, perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah, dan tiada siapa mahu melihat situasi seperti itu berlaku. Apa tindakan pencegahan pemasangan untuk lif?

Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.