Bandar namaCity in Ontario CanadaStruktur lif hidraulikLapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-06 17:11:25

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Fungsi jenis apa yang boleh dicapai dengan memasang lif? Sebelum pemasangan,Bandar namaCity in Ontario CanadaPlatform angkat langsung hidraulik, sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, shaft input, dan groove lif motor.

Bandar namaCity in Ontario Canada.Ia diharamkan secara ketat menggunakan tali pinggang keselamatan yang telah melebihi masa kehendak mereka apabila bekerja di persekitaran berikut: dalam skenario di mana kerja ketinggian tinggi diperlukan, pekerja mesti memakai tali pinggang keselamatan apabila memasuki tempat kerja; Kerja di tinggi lebih dari dua meter mesti memakai tali pinggang keselamatan; tali pinggang keselamatan mesti digunakan bila bekerja pada ketinggian yang lebih dari 5 meter dalam persekitaran di mana peluru tidak digunakan atau di mana tidak ada pagar pada peluru; tali pinggang keselamatan mesti digunakan bila bekerja pada bumbung cerun; Di tingkat atas rumah rata, tali pinggang keselamatan mesti digunakan apabila tiada pagar perlindungan ditetapkan dalam 2 meter dari pinggir bumbung atau terbuka bumbung; Platform atau bangku kerja berada dalam keadaan ditangguh; Jika ada terbuka di atas tanah dekat bumbung atau tangga, tali pinggang keselamatan mesti digunakan; Kerja ketinggian tinggi memerlukan penggunaan alat keselamatan tanpa tindakan pencegahan jatuh yang selamat.

Selain itu,Bandar namaCity in Ontario CanadaPlatform angkat hidraulik bergerak, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

.Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

Lift muatan hidraulik, terutamanya direka untuk membawa barang biasanya disertai oleh orang. Kereta lif kargo mempunyai karakteristik yang panjang dan sempit. Lif menegak yang diberi kuasa oleh motor elektrik, dilengkapi dengan pod bentuk kotak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Ia mempunyai kereta angkat yang berjalan antara sekurang-kurangnya dua trek panduan tegak menegak. Mari kita lihat tip penyelenggaran sehari-hari: tip penyelenggaran sehari-hari lif hidraulik. lif hidraulik yang baru dipasang seharusnya mempunyai masa jaminan pembuat (biasanya 1-2 tahun).

Kestabilan tinggi angkat boleh memenuhi angkat lembut barang-barang tonnage besar. Tahap penangkapan hidraulik dilengkapi dengan lampiran anti dan sistem hidraulik perlindungan berlebihan untuk memastikan operasi.


Bandar namaCity in Ontario CanadaStruktur lif hidraulikLapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat



Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, yang mempunyai kestabilan yang baik, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

Semasa digunakan, lif patut ditempatkan di atas tanah yang tegar dan rata untuk mencegah titik semasa operasi. Tekan&quo; Bangkit; Atau&quo; Menurun; Tekan butang untuk sering memeriksa dan menyimpan pelbagai komponen lif apabila mengangkat bangku kerja. Jika bangku kerja tidak bergerak, ia mesti dikunci dengan ketat untuk mencegah kemalangan disebabkan pin shaft jatuh.

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza ia sepatutnya ditutup segera untuk pemeriksaan untuk menghindari kerosakan mekanik yang serius; Peribadi semak status kerja pin shaft setiap bulan. Jika ada pin atau skru shaft terbuka ditemui, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

how.Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

Penjagaan dan penjagaan harian lif kargo patut dilakukan oleh pasukan profesional (disahkan oleh Pengarahan Negeri Pengawalan Kualiti dan Quarantine). Kami pembuat lif dan lif jangka panjang.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus,Bandar namaCity in Ontario CanadaPlatform hidraulik mengangkat jenis lubang, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.


Bandar namaCity in Ontario CanadaStruktur lif hidraulikLapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat



Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)

Economic management.Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Peranti mekanik: meja, garis trek, tali wayar besi, rantai, tarik dan peranti mekanik lain, dengan bahan kuat untuk memastikan keselamatan.

Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Bandar namaCity in Ontario Canada.Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan pasang garis pengawal atas kandang.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten, dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.