EvlerPlatform angkat hidraulik bergerakDaya saing dalam penyelenggaraan harian

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-19 09:08:49

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik,EvlerPlatform angkat hidraulik bergerak kecil, dan apabila air dicampur di stesen hidraulik, kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, vaporisasi air, dan fenomena lain yang boleh menyebabkan kesan negatif atau hasil untuk lif hidraulik. Oleh itu, perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.

Evler.Perhatian: Periksa semua saluran paip hidraulik dan gabungan lif kargo yang mengangkat hidraulik. Saluran paip tidak boleh rosak, dan gabungan tidak boleh terlepas. Semua gabungan mesti ketat.

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

.Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif

Pemeriksaan pembangunan yang betul di lapangan terbang adalah untuk pertama kali memeriksa dasar untuk melihat apakah ada akumulasi air dan untuk melihat apakah sistem mendarat memenuhi keperluan. Kita juga perlu melihat bagaimana bolt struktur bingkai ini ketat, dan sama ada ada ada pecahan dalam penyelamat. Dalam transmisi mekanik, ia boleh dibahagi menjadi dua jenis: jenis terbuka dan jenis tertutup. Sudah tentu, memilih mesin angkat yang berkesan pada biaya seharusnya berdasarkan parameter teknikal, praktikal, dan pelbagai. Biasanya terdapat banyak jenis mesin angkat, termasuk (kereta diletak, garpu gunting, dll.)

Apa tekanan pada platform angkat? Pergerakan platform angkat sentiasa menjadi masalah bagi kita. Skenario penggunaan kita tidak pasti, dan kebanyakan daripada mereka adalah pekerja part-time. Oleh itu, untuk menarik pelanggan lebih baik kita sentiasa mencari platform angkat bimbit untuk memenuhi keperluan yang berbeza. Dia mempunyai kapasitas muatan besar dan kestabilan yang kuat, yang boleh memenuhi keperluan banyak pelanggan, yang juga merupakan penggunaan platform angkat di China dalam tahun-tahun terakhir.

3: Pembuangan rust air tekanan tinggi. Jenis lif spiral yang menggunakan kesan jet air tekanan tinggi dan abrasif untuk mencurahkan dan menghapuskan rust, dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik, menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.

Design brand.Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877),EvlerPlatform angkat hidraulik industri, dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.


EvlerPlatform angkat hidraulik bergerakDaya saing dalam penyelenggaraan harian



Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Management Department.Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

Sistem pembukaan kereta platform pengumpulan hidraulik manual boleh dibahagi ke jenis pedal dan jenis kawalan manual untuk pemilihan, yang mudah dan mudah beroperasi. Model kenderaan dibahagi menjadi garpu tetap dan bergerak,EvlerPlatform angkat hidraulik manual, dengan pelbagai pilihan untuk kaki biasa dan kaki garis. Ia sangat sesuai untuk meletakkan dan mengekstrak barang di gudang, supermarket dan industri retail. Pembuat lif profesional mempunyai ujian ketat, jaminan kualiti, dan aktiviti promosi sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Evler.Kemudian lanjutkan pemasangan.

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Pada hari ini, lif digunakan secara luas dan terlibat dalam banyak industri. Lift spiral bukan pengecualian dan mempunyai kesan yang sangat baik. Tapi kadang-kadang permukaan lif spiral akan berkarat, yang mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja dan perlu dibuang. Jadi apa penyelesaian untuk permukaan rust lif spiral?