ZunhuaPerusahaan platform angkat tetapKelebihan kategori

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-03-10 10:49:02

Pada masa ini, permintaan untuk pembangunan besi dalam pembangunan platform terus meningkat. Sebab keperluan teknikal berbeza dalam pemprosesan, aras kualiti di kilang juga akan berbeza. Di antara mereka, terdapat semakin banyak pembuat kain besi, dan akan ada peningkatan yang signifikan dalam isu-isu yang perlu dicatat dalam pemprosesan. Berikutnya, biar saya perkenalkan kepada anda apa isu yang perlu dicatat dalam pemprosesan?

Sebenarnya, kebanyakan platform angkat beroperasi secara profesional melalui tekanan hidraulik, dan terdapat juga lif yang sepadan tersedia dalam proses produksi. Model relatif lengkap dan harga relatif baik. Dalam operasi ketinggian tinggi, ia mungkin untuk memastikan kehidupan perkhidmatan dan profesionalisme selama proses kerja. Kebanyakan orang tahu bahawa dalam platform angkat tersebut, memastikan keselamatan operasi ketinggian tinggi adalah sangat penting, jadi meningkatkan jangka hidup juga boleh membentuk jaminan keselamatan yang lebih baik semasa proses operasi.

Zunhua.Lif liga aluminium sangat selesa semasa pergerakan, dipasang dengan caster brek yang sangat tinggi, yang boleh dipindahkan dan dikunci sesuai kehendak, membuat ia selesa untuk digunakan terus menerus dalam operasi atau lokasi berbeza berbilang. Jenis peranti ini mempunyai kemudahan yang kuat, dan boleh digunakan dalam tanah yang relatif kompleks seperti tangga atau tangga.

Jarak diantara muatan berat dan kosong adalah kecil, dengan ketepatan aras tinggi dan penyesuaian mudah. Papan lif piawai, kotak panggilan paparan LCD, alat wayar yang berkaitan dan sambungan dipilih untuk penyesuaian mudah

.Lihat parameter konfigurasi. Kerana kualiti lif elektrik boleh dilihat secara langsung dari parameter konfigurasi,

Sudah tentu, platform angkat hidraulik menggunakan struktur perlindungan dua, permukaan kerja yang sesuai boleh dipilih, sehingga platform mengangkat akan lebih selamat semasa operasi. Proses operasi platform angkat hidraulik sepatutnya dijandardizkan,ZunhuaPlatform penunggang elektrik kecil, supaya penyelamatan dan penyahpepijatan boleh dilakukan sebelum meninggalkan kilang. Pada masa yang sama, sistem elektrik hidraulik tidak perlu disesuaikan dalam situasi ini.

Orang sering menggunakan peranti ini untuk mengangkut produk ke lokasi yang ditentukan dengan cara yang tepat semasa proses pengangkutan tetapi diperlukan untuk menyambung wayar tanah semasa digunakan. Sudah tentu, dan peranti ini juga mempunyai kestabilan kerja yang baik.


ZunhuaPerusahaan platform angkat tetapKelebihan kategori



Mereka patut mampu memenuhi keperluan khusus.

Pada hari ini, banyak tempat memilih untuk menggunakan platform angkat elektrik bila membawa atau memindahkan barang, kerana dibandingkan dengan jenis lain platform angkat

Sebenarnya, kebanyakan platform angkat beroperasi secara profesional melalui tekanan hidraulik, dan terdapat juga lif yang sepadan tersedia dalam proses produksi. Model relatif lengkap dan harga relatif baik. Dalam operasi ketinggian tinggi, ia mungkin untuk memastikan kehidupan perkhidmatan dan profesionalisme selama proses kerja. Kebanyakan orang tahu bahawa dalam platform angkat tersebut, memastikan keselamatan operasi ketinggian tinggi adalah sangat penting, jadi meningkatkan jangka hidup juga boleh membentuk jaminan keselamatan yang lebih baik semasa proses operasi.

manufacturer.Pada masa ini, pembuat peralatan angkat mempunyai teknologi maju dalam kajian dan produksi, dan konfigurasi yang mereka bawa kepada pelanggan akan terus berkembang. Di antara mereka, platform angkat tetap baru telah menjadi terkenal di antara pelanggan di pasar, tetapi persaingan antara mereka adalah relatif ganas. Jadi, apa tindakan utama untuk meningkatkan jualan di pasar?

Anda juga boleh buang atau nyahkumpulkan valv turun, meletupkan plunger udara termampat bersih, dan kemudian memasang semula untuk penggunaan biasa. Minyak hidraulik perlu dihapuskan sepenuhnya, dan apabila ia dihapuskan sepenuhnya, kongsi perlu dihapuskan. Dalam kes ini, penapis penghisap minyak perlu digunakan. Dalam kes ini, ia perlu dihapuskan dan kemudian dikembalikan ke kotak mel untuk menyambung saluran paip.

Semak atau gantikan komponen valv untuk aras minyak rendah, dan tambah minyak yang cukup untuk membersihkan penapis minyak. Semak atau gantikan pam. Peranti pembebasan tidak mengangkat atau kekuatan pembebasan lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Jika aras minyak dalam silinder minyak terlalu rendah, dan pompa bekalan minyak rosak. Periksa kebocoran valv satu arah. Periksa penggunaan dan merobek inti valv satu arah dan kursi valv, dan periksa sama ada spring valv satu arah lelah atau terganggu. Periksa, tetapkan, dan gantikan bahagian cacat mekanisme tali operasi berat; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)


ZunhuaPerusahaan platform angkat tetapKelebihan kategori



Langkah patut diambil untuk meningkatkan teknologi proses produksi untuk memastikan platform penunggang tetap yang disediakan dari kilang akan mempunyai kualiti yang lebih baik dalam semua aspek, supaya mendapatkan kepercayaan dan pengenalan pelanggan semasa proses. Jadi, apabila di pasar, penting untuk mempunyai pemahaman yang baik tentang proses dan standar teknikal di kawasan ini, sehingga ia boleh menjadi lebih kompleks apabila dibandingkan.

Finance Department.Platform angkat bergerak dibahagi menjadi: empat platforma angkat bergerak roda, dua platforma angkat trak roda,ZunhuaPersediaan platform angkat tetap, platforma angkat kereta yang diubah-ubah, platforma angkat tekan tangan, platforma angkat yang beroperasi tangan, platforma angkat dua tujuan AC/DC, platforma angkat yang diletakkan kereta, platforma angkat yang beroperasi sendiri, platforma angkat lengan kurva enjin diesel, platforma angkat lengan yang melipat platforma angkat jenis lengan, dan platforma angkat liga aluminium.

Platform angkat elektrik mempunyai banyak keuntungan seperti angkat yang stabil dan kapasitas pembawa muatan yang kuat. Sama ada dalam kedudukan rendah atau tinggi, kestabilan desktop boleh dijamin, dan tiada gemetar atau getaran yang signifikan semasa digunakan. Terutama dalam proses penggunaan, ia relatif fleksibel dan boleh menghasilkan kapasitas pembawa muatan berbeza mengikut kombinasi berbeza. Untuk platforma pembuat elektrik, tidak hanya statik tetapi juga dinamik perlu dianggap semasa operasi, jadi keseluruhan keadaan operasi relatif stabil.

Apabila menggunakan lif kargo yang mengangkat hidraulik, perlu mempunyai laluan pemeriksaan yang sepadan. Jika laluan gagal berfungsi dan gabungan menjadi lepas, perlu menyalakannya atau dimatikannya dengan betul. Dalam kes ini, mungkin ada garis pendek atau komponen yang rosak. Menggunakan jadual untuk pemeriksaan adalah relatif lebih baik.

Zunhua.Platform kerja yang berkaitan dengan ujian platforma mengangkat liga aluminium adalah sangat penting, dan apabila merancang, dan apabila merancang platform, pelarasan perlu dibuat dalam kombinasi dengan situasi reka lain, yang sangat fleksibel Kita juga perlu memperhatikan berbagai situasi dan maklumat. Terdapat banyak maklumat untuk dipilih bila melaksanakan platform. Apabila memahami platform, perlu tinggal untuk sementara masa. Pada masa ini, perlu melakukan penyelamatan di bawah bangku kerja terutama untuk memeriksa tongkat sokongannya untuk mencegah bangku kerja tiba-tiba jatuh dan menyakiti orang. Terutama, valve overflow tidak boleh disesuaikan secara arbitrari, yang boleh mempengaruhi pendaratan tiba-tiba di bangku kerja, dan dalam kes ini, kedua-dua orang dan mesin akan sangat rosak.

Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan, seperti penyukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penyukar momen hidraulik lemah kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan), dosis, valv penyukar tekanan momen, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan mereka. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa,ZunhuaMeja angkat hidraulik kecil, valv penyukar tekanan, valv Kebocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan hapuskannya sesuai. Penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan elevator liga aluminium nama tanda. Selepas membersihkan lif, badan lif patut dibersihkan. Beberapa bahan sisa yang tersisa semasa proses penangkapan mungkin merusak lif.